Omgång 1: Tillberga IK - Skinnskatteberg SK

Tillberga IK                                      13-0 (6-0)                                                Skinnskatteberg SK


Henrik Gustafson 1-0
Henrik Gustafson 2-0
Henrik Gustafson 3-0
Ricard Santana Arvidsson 4-0
David Curtolo 5-0
David Curtolo 6-0
David Curtolo 7-0
Henrik Gustafson 8-0
David Curtolo 9-0
Per Hjärpe 10-0
Matias Holmberg 11-0
Matias Holmberg 12-0
Per Hjärpe 13-0




Från Tillbergas Hemsida :
13-0 !!!
Tillberga vann seriepremiären mot Skinnsberg med förkrossande 13-0 efter en 6-0 ledning i halvtid. Skinnsberg spelade hela matchen med en offsidetaktik som Tillberga gång på gång utnyttjade. Matchens lirare var Hanko som genom ett äkta hattrick såg till att göra Tillbergas tre första mål och sen rullade det bara på.
Efter 15 min i andra halvlek bytte hemmalaget ut 5 st spelare och inte blev det sämre av det när nyinsatta Hjerpe och Holma gjorde två mål vardera.


Divfive kommentar :

Först o främst , jaaa jag hade heelt j*vla fel när jag tippade X i denna matchen men kom igen , jag gör detta för att jag tycker om DIV 5 och jag vill skapa diskutioner här så det finns lite roligt att läsa !!
Så till matchen .. Blir nog ingen snabb tur tillbaka till 4:an för Skinnsberg .. Det känns som att nya tränaren har liiite att jobba med . 13-0 ska inte få hända , det är tyvärr (enligt mig) väldigt tråkigt för serien.
Tillberga ser helt klart ut att få en riktigt rolig säsong som förmodligen kommer att sluta i div 4 till nästa säsong !
Ska bli kul att se "Hanko" , tror han kommer att spotta in en hel del mål denna säsong !

Kommentarer
Postat av: haha

det var så långt ifrån en skräll man kan komma. vad blir nästa nedslag då? att grällsta vinner serien !?

2010-04-26 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0