Ledarträffen !


Det händer lite bakom kulisserna just nu !


Som det ser ut nu så kommer det att bli av en ledarträff ( Kickoff ) inför div 5 säsongen 2011 !

Det kommer iallafall att ringas runt för att se om intresset finns ,  och senare skickas ut en inbjudan till tränare/ledare.

Så får jag och ledarna komma överens om en passande dag .
( Vore tacksam om ni redan nu kunde ge era ledare ett heads up på att det kommer att bli av en träff )


Allt är inte helt klart än , mycket beroende på att jag väntar in spelschemat så jag ser vilka dagar som passar lite bättre osv . Dessutom vill jag att det står på VFF vilka lag som kommer att spela i femman också ;)


Dagen/kvällen kommer att se ut ungefär så här :

* Förmodligen blir det på Rocklunda området i Västerås

* Kaffe / fika vid ankomst .

* Alla hälsas välkomna av mig och Lars "Lalla" Kjellstrand ( Sisu / Skiljebo SK ) som kommer hjälpa mig att ro hem detta .

* En hemlig gäst kommer att prata lite fotboll .

* En domare / instruktör kommer att berätta lite om dom nya direktiven 2011 osv

* Alla ledare skall tippa serien på något sätt  ( Hela serien ? top 3 och bot 2 ? , har inte riktigt bestämt mig där än )

* Ska försöka få alla ledare/tränare att ta med sig sitt lags matchtröja och ta ett ledarkort !

* VLT är intresserade av att göra ett litet reportage , ta del av rankingen / bilden

* Skall ta kontakt med övriga tidningar i länet och se om det finns intresse där också !

* OCH om alla ledare skulle kunna skriva ner sina nyförvärv och förluster så skulle jag bli glad och sedan få ner det här på bloggen och sedan skulle nog VLT få med det i tidningen också .



Det är som sagt inget helt bokat men jag och Lalla kommer att köra detta på något sett !!




Jag vet att jag pratade om skill kompetition osv också men jag tror att man får börja såhär och se vart det leder !

Oklart är hur många jag kan bjuda in men minst 2st från varje lag är målet ( Huvud och ass tränare ) !




Så ligger det till för tillfället !



Om det inte kommer några fler nyförvärv / förluster kommer det nog inte att komma något mer inlägg detta år men kommer självklart att uppdatera kommentarer ( Tänk på vad ni skriver , kasta inte skit på någon ! ) .


Så jag får önska en god jul och ett gott nytt år så länge !!



/ Mr 5






Kommentarer
Postat av: ZNIGG

GRYMT!

2010-12-22 @ 01:14:13
Postat av: Tummen upp

Bra jobbat Mr5! god jul och gott nytt år!

2010-12-22 @ 08:16:48
Postat av: Man United

KUNG!

2010-12-22 @ 18:02:32
Postat av: Sura

Hur går det?

2010-12-29 @ 10:58:43
Postat av: Mr 5

Sura <-- Inväntar spelprogramet från VFF , borde komma ibörjan av nästa år ! Så fort det kommer ut kommer jag ringa runt till lagen !!

:)

2010-12-29 @ 17:33:27
URL: http://divfive.blogg.se/
Postat av: Svesse

Kanon! Bra att du får hjälp av Lalla, han har ju lite kontakter inom fotbollen :)

Hojta till om du behöver hjälp med ngt.

God fortsättning på er alla!

2011-01-02 @ 04:42:22
Postat av: Kalle

Tabellen för div5 har kommit nu, inget Bosniska som väntat.

2011-01-12 @ 17:39:33
Postat av: Adam

Vart hittade du den Kalle ? ser den inte på vff !?

2011-01-12 @ 22:43:06
Postat av: tabell

http://vff.se/tavlingsfragor/kontaktuppgifter-och-tavlingar/?fsid=104&flid=25684

2011-01-13 @ 03:20:42
Postat av: Mr 5

Yes har koll på tabellen ! :)



Ska ringa och fråga i morrn om dom har koll på när spelprogramet kommer ut ! Borde komma snart tycker man !

2011-01-13 @ 17:53:54
URL: http://divfive.blogg.se/
Postat av: Jens

Spelprogrammet kommer ut efter att Bosniskas överklagan om deras icke uppflyttning är bearbetad. Förövrigt så gör dom allt i sin makt för att få gå upp...börjar bli lite tjatigt. Dom har skrivit på för två år och borde följa reglerna. Men den 26/1 ska den vara inlämnad iallafall så troligvis i början på februari skulle jag tippa på.

2011-01-19 @ 00:36:14
Postat av: Mr 5

Tack för informationen Jens !

Åker iväg utomlands i natt så får hoppas att det börjar bli klart när jag kommer hem ! Har ett möte med Lalla inbokat i början av februari så förhoppningsvis kan vi lägga ihop alla pusselbitar då :)

2011-01-19 @ 18:05:09
URL: http://divfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0