Resultat inomhus DM


Eftersom det inte finns någon fastställd div 5 till nästa säsong så kommer jag rapportera resultat från lag som KAN tänkas spela i femman nästa säsong :


Gruppspel :


IK Oden - Bosnisk SK :  0-2

Bosnisk SK - Ramnäs IF :  5-0

Bosnisk SK - Västerås SK FK :  0-7

Kolsva IF - Bosnisk SK :  1-0

Bäckby IF - Valskog IK :  3-0

FC Europa Juniors - Bäckby IF :  0-1

Bäckby IF - Skiljebo SK :  0-3

Juventus IF - Bäckby IF :  3-2

Fagersta Södra IK - Surahammar FK :  1-1

Surahammar FK - Västerås IK :  1-0

Surahammar FK - Virsbo IF :  4-0

Tillberga IK - Romfartuna GIF :  0-0

Romfartuna GIF - Köping FF :  0-4

Romfartuna GIF - Assyriska FC :  3-2


Kvartsfinaler :


Surahammar FK - Skiljebo SK :  0-4




Noterbart är att förra årets div 5 lag Munktorps BK vann DM efter finalvinst med 1-0 mot Köping FF !










Kommentarer
Postat av: Futsal DM

I år var det mycket starka lag och jag färvånades mest av munktorp som höll tätt riktigt bra speciellt mot köping i finalen, dessutom Bosniska som var mycket starka speciellt de tre första matcherna, där de släppte in 1 mål på 3 matcher, mycket tack vare deras målvakt som var riktgt bra! Blev dessutom mycket besviken på ramnäs som alla hade tippat som skräll lag, där målvakten fick hämta många bollar från sitt eget mål, trist..

2010-12-09 @ 23:14:04
Postat av: Frågande?

Jättekonstigt att man tippat ramnäs som skräll lag då det var längesen dom var bra inomhus, dom var bra för ca 7 år sedan när dom hade en trupp med 84or, 85or och 86or som stomme. Vad som hänt med dagens ramnäs vet jag inte...

2010-12-10 @ 12:29:58
Postat av: Erik

Hur fan kan någon ha tippat ramnäs som skräll-lag? Dem är ju totalt värdelösa.

2010-12-10 @ 12:34:57
Postat av: Fán

Fick höra att Bosniska skämde ut mig mot VSK med en jävlans massa utvisningar?

2010-12-10 @ 12:47:54
Postat av: Fans

Bosnisk skämde ut sig mot Kolsva också. Först blev deras ledare uppvisad på läktaren efter ett antal utspel mot domarna. Trots utvisningen så gick ledaren bara över till andra sidan vid läktaren och fortsatte att coacha BSK. När sedan en BSK-spelare låg ned och hade ont så sprang samme ledare in på planen och började direkt att tjafsa med domarna. En spelare i BSK puttade en domare i bröstet vilket resulterade i rött kort. BSK fortsatte sen att härja och de fick en utvisning till. För mig som supporter till ett av damlagen var det chockerande och pinsamt. Rapporter och avstämningar borde komma från förbundet. Allt annat vore en STOR skandal. Minst två spelare och tränaren borde få något slags disciplinärt straff. Sen om det drabbar "ute-fotbollen" har jag ingen aning om då futsal och fotboll är två skilda sporter. Men i det här fallet tycker jag att det inte skulle spela någon roll. PINSAMT BETEENDE!!!

2010-12-10 @ 14:31:48
Postat av: Ramnäs!

Ja vi är helt sämst inomhus. vi hade en del borta också måste tilläggas! Håller med frågande! när ramnäs hade sina 84,85 och 86.or då var vi giftiga! men vi var med för att de är en rolig grej! fast vi hade ju hoppats på lite bättre resultat!

2010-12-10 @ 16:31:59
Postat av: Robin S IFK

Jag var med och spelade i ramnäs! efter 10 min i första matchen stukade jag foten, och sprang sedan runt o haltade i 2 matcher, den sista matchen gick inte att spela! hade jag vart hel, hade vi gått vidare ur gruppen utan snack! hade dribblat upp alla sopor på läktaren! sen hade jag passat EG så han hade haft öppet mål! och i år kommer jag 1.a eller 2.a i skytteligan ;) ses på plan! heja arsenal!

2010-12-10 @ 16:39:07
Postat av: Till Robin

HAHAH vilket jävla skitsnack.. kommer ihåg när du spelade i IFK Västerås, du var under allkretik, du har inget fotbollskunnande

2010-12-13 @ 20:08:11
Postat av: Robin S IFK

äntligen nån som kommenterade :) du som skriver är väl nån sopa från romfartuna eller grällsta. som säkert vart förnedrad när jag dribblade bort dig 10 gånger. men kom ihåg vad du skrev nu! inget fotbollskunnade! får se hur många mål o assist de blev när säsongen är slut! du vågar inte ens stå för vad du säger när du inte ens skriver vad du heter! alltså är du en riktig sopa eller avundsjuk för att du verkligen är en sopa! hej på´re

2010-12-17 @ 23:30:37
Postat av: Tillberga

Sånt stort intresse var det för robin, hahaha..

2010-12-20 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0