Topmatch Div 5 : Tillberga IK - Surahammar FK



Seriefinal i kväll då ! Vad tror ni om resultatet då ?
Jag tror det bli jämt ( men ja brukar ju ha fel ) men sätter nog fan en hundring på Sura !
Känns som att dom har bra odds =)


Får hoppas på fint väder och mycket publik !
Jag ska försöka ta bettan och åka dit iallafall ..


Bo Sohlberg dömmer matchen och det tycker jag är ett hel ok val av domare !
Känns som att dom kommer få spela om poängen iallafall !


/ Mr 5



Jag ska göra ett försök att liverapportera matchen, så gott jag kan !
Så kika gärna in här o följ matchen !



- 19.00 Match start !

 

 

 

 

 

 















Kommentarer
Postat av: DeW

Haha skön idé med liverapportering ! =D



Bänkar mig här snart igen dåå :)

2010-05-26 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0