TANKE


Tänkte berätta om en tanke som har slagit mig några gånger den här veckan och ju mer jag tänker på det ju mer blir jag sugen på det !


Vore det inte väldigt coolt med en träff typ veckan innan serien drar igång på Swedbank Park (Västerås) !?

2-3 timmar en kväll eller en helg !?

- Alla tränare träffas och tippar serien ( Som dom stooora lagen gör )
- 3-4 spelare från varje lag ställer upp i en skill competition , hårdast skott i femman , snabbast , Sniper ( Pricksäkerhet ) osv .
- Domarchefen eller någon domare högre upp kommer och berättar om dom nya direktiven för säsongen , kan vara roligt att ha koll på !
- Kalle Granath , Sören Cratz , Liston !? Någon profil kommer och snackar lite fotboll !?
- Någon lokaltidning kanske kommer o fotar tränarna !?
- mm

Visst det är Division 5 och detta kanske låter hur seriöst som helst , men jag ser det som en rolig grej som inte behöver vara så seriös . Arvoden till folk som ska komma ner o snacka går säkert att få bidrag till eller så kanske dom tom ställer upp gratis .

Det är ju några månader kvar men ja tänkte bara ventilera tanken med er lite =)



/ Mr 5


Kommentarer
Postat av: Sura

Låter som en kanon idè.

2010-11-03 @ 18:36:54
Postat av: Stort fan

Låter som en klockren ide!!!

2010-11-03 @ 19:12:12
Postat av: Tillberga bo

Fan...du är ju ett geni.

Det är ju en kanon ide. Kommer fortsätta följa den här sidan fast inte Tillberga lirar i femman längre...Du gör ett kanon jobb.

2010-11-03 @ 20:28:47
Postat av: Sura

Vem vill gå upp i fyran när det är i femman det händer grejer :)



2010-11-03 @ 23:42:49
Postat av: Robban

Tycker detta låter som en riktigt bra ide, som vore grymt trevlig om det går att genomföra. Släpp inte denna ide utan försök få ihop en gäng eller kanske en representant per lag och jobba vidare med denna grej.

MvH Robban

2010-11-04 @ 07:12:50
Postat av: Divsex.blogg.se

Hålla nu har denna blogg fått en bror i divsex.blogg.se ;) hoppas folk kikar in och kollar läget! // [email protected]

2010-11-04 @ 08:04:47
URL: http://divsex.blogg.se/
Postat av: Sura

Det är en grym ide ..

2010-11-04 @ 09:39:39
Postat av: Tortuna

Riktigt bra idé måste jag säga! Klockrent om det händer lite roliga saker även runt lagen längre ned i systemet.

2010-11-04 @ 12:43:59
Postat av: Svesse

Låter riktigt grymt!

2010-11-04 @ 13:31:03
Postat av: Mr 5

Ska väl försöka bestämma ett datum i början av nästa år tänkte jag . Kul att ni gillar idéen iallafall !

Det kommer förmodligen bli så att jag tar kontakt med en kontaktperson per förening !

Men mycket tid kvar så planeringen kommer garanterat att ändras och förbättras måånga gånger :)

2010-11-04 @ 19:35:31
URL: http://divfive.blogg.se/
Postat av: Tats

Du kan ta kontakt med mig i Tortuna så hjälper jag till med detaljer runt detta. Det låter som en bra idè.

2010-11-04 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0