Sista matchen i omgång 19 !


2010-09-22    20.00        Romfartuna GIF - Möklinta IF             Arena : Swedbank Park


Domare :


Amelin Begovic (Västerås)
Michael Qasim (Västerås)
Hawkar Abdullah (Västerås)


Senaste mötet :


Möklinta IF - Romfartuna GIF :   2-2



Divfive tankar :


Hemma/bortamatch för Romfartuna efter många turer kring denna match och jag tror att Romfartuna kommer att komma taggade till 1000 ! Men räcker det mot Möklinta som säkerligen får ihop ett hyffsat bra lag när det är "hemma" match för dom !? Antingen blir det jämt eller så tror jag att Romfartuna kommer att köra på och sätta några bollar ! Tippar 4-1 till Romfartuna !




Kommentarer
Postat av: Mästertipparn

Romfa-Möklinta 5-2 tror att Romfa vinner på ren motivation och jag hoppas att få se en bra match nu när det blir bra plan och jag kommer absolut att ta mig till swedbank men det finns 2 scenario och det är om Romfa gör första målet vinner dom men men om Möket tar ledningen finns risken att Romfa viker ner sig men som sagt tor på 5-2 OM Möklinta kommer:)

2010-09-21 @ 20:13:16
Postat av: Barilla

Hoppas att inte Begovic går in och avgör matchen som han brukar göra.

2010-09-21 @ 20:19:14
Postat av: Sura

Det har Vff redan gjort!

2010-09-21 @ 22:00:11
Postat av: Div 5 fan

Tycker det är lite konstigt att det tippas poäng för Romfa varje match nästan från din sida :P

Men det är min tanke, tror på 3-1 till Möklinta

2010-09-22 @ 16:25:40
Postat av: Mr 5

Senast tippade jag att Oden skulle vinna , innan det tippade jag kryss mot Skultuna ! Och matchen innan det mot Tillberga tippade jag att Tillberga skulle vinna , och innan Tillberga tippade jag att Sura skulle vinna mot Romfa !!

Alltså dom senaste 4 matcherna har jag tippat 3förluster och en ovagjord för Romfartuna.

Senast jag tippade vinst var mot Ransta men det är väl inte så konstigt ?

Så jag förstår inte hur du menar Div 5 fan !?

Orkade inte gå tillbaka längre och titta för 6 matcher sedan men känns inte som att dom får flera poäng tippningar än andra mitten/botten gäng ! =)



2010-09-22 @ 18:27:15
URL: http://divfive.blogg.se/
Postat av: Mr 5

Ska nog försöka ta mig till Swedbank Park och titta en sväng på kvällens match om familjen tillåter ännu en fotbollskväll =P

2010-09-22 @ 18:28:25
URL: http://divfive.blogg.se/
Postat av: Chrille

SURA: -Så det är VFF:s fel att ni torska mot Möklinta, konsentrera er på det ni kan påverka och lägg inte skulden på VFF för att ni inte hängde med topp tre!

2010-09-23 @ 07:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0