Divfive ranking del 1


Fram till seriepremiären 27:e April kommer jag att lägga ut ett lag i taget per dag där jag börjar från botten och går uppåt.
Jag ska försöka skriva en liten rad om varje lag också.

Jag vet att detta kommer att väcka många känslor men jag hoppas att alla vet att detta bara är ett tips om hur jag tror det kommer att sluta. Sedan är det upp till lagen att visa mig att jag har helt fel =)





1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Kurdiska FF



Jag tror det blir tufft för Kurdiska FF som kom 4:a i division 6 förra året.
Visserligen kan nya tränaren Roger Sundin få fart på laget men jag tror som sagt att det blir tufft i årets division 5



Kurdiska FF`s träningsmatcher så här långt:

Kurdiska FF (D5H) - Babylon FK (D7H) : 1-2

Kurdiska FF (D5H) - Västerås SK U (D7H) :  2-1



1 vinst och 1 förlust

 


Kommentarer
Postat av: Gäst

VSKU - KURDISKA FF 2-1 "returmöte" Spelades i onsdags..

2011-04-15 @ 03:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0