Divfive ranking del 11



1.
2.  Skultuna IS
3.  Bäckby IF
4.  Norrby SK
5.  Surahammar FK
6.  Skinnskattebergs SK
7.  Medåkers IF
8.  Romfartuna GIF
9.  Tortuna SK
10.  Möklinta IF
11.  Sörstafors/Kolbäck
12.  Kurdiska FF



Skultuna IS:

Skultuna har fått behålla stora delar av laget från förra säsongen kryddat med ganska mycket ungt kött.
Den fina stämningen man hade i laget från förra året ser ut att sitta kvar och får man fart på höst skeppet från förra säsongen så kommer det att bli en bra säsong för Skultuna.


Träningsmatcher:

Skultuna IS (D5H) - Ransta IK (D6H) : 1-0

Skultuna IS (D5H) - IK Franke (DHJ) : 3-0

Skultuna IS (D5H) - Ransta IK (D6H) : 4-0

Skultuna IS (D5H) - Skiljebo SK (DJAD1) : 3-1

Fellingsbro GoIF (D5H) - Skultuna IS (D5H) :  0-1

Valskogs IK - Skultuna IS (D5H) :  0-7  (VLT-Cupen)

Västerås IK lag 1 (DHJ) - Skultuna IS (D5H) :  1-0



6 vinster och 1 förlust.





Kommentarer
Postat av: Div 5 fán

Ett av årets intressanta lag, många snackar om dem, man har fått höga förväntningar, alla andra år har man slagit ur underläge, klarar dem att vara topp tippade?

Intressant match i vlt-cupen idag som jag ska se om dem kan stå upp emot VIK..

Efter den matchen så har jag bestämt mig vart jag tror skultuna slutar i tabellen

2011-04-25 @ 01:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0