Nu är vi igång på riktigt!

Andreas Alm in actionNu är FEMMAN igång!!Möklinta jublar efter sitt andra mål
Sura joggar över till sin egna planhalva efter sitt första mål!



Jag kom lite sent till matchstart (Ca 5min) och då hade Möklinta redan tagit ledningen men enligt publiken skulle Sura ha gjort 2st mål innan. Så jag måste ha missat en bra start på matchen..

I större delar av halvleken var det Sura som hade mest boll på Möklintas planhalva men Möklinta såg farliga ut i sina kontringar.

Den första halvleken innehöll mycket hårt spel och domaren för dagen, Niklas Alfredsson hade en lite konstig nivå.

Möklinta gör ett fint mål på en kontring och det ser lite nedstämt ut i Sura lägret (Tyckte jag bara såg 2 avbytare för övrigt) men man spelade upp sig och fick med sig 1-2 in i halvlek. Sedan bar det av hem till Champions League. 

Jag tror att matchen kan sluta lite hur som helst. Ingen höjdar match, iallafall första halvlek som jag såg, men det är ju ändå premiär.



Sura reducerade i andra halvlek och matchen slutade 2-2 !

Då fortsätter vi med premiäromgången i dag då, lycka till allesammans!





Kommentarer
Postat av: 1 pinne var

2-2 slutresultat Surahammar - Möklinta

Martin Bark och Tommie Tuulaniemi Suras målskyttar

2011-04-27 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0