Grattis!



Jag får ta och passa på att säga GRATTIS till IFK Västerås som tog hem årets div 5 och önska dom lycka till nästa år i div 4!

Får även säga grattis till Bäckby IF som tog hem andra platsen och även ett lycka till i div 4 nästa år!


Vi får se hur det går för Juventus i kvalet, återkommer med fler grattis om det går vägen!




Stort grattis till Kristoffer Storm i Medåkers IF som vann skytteligan med sina 26 mål (0 straffmål)
Tätt följt av Max Holmberg på 24 mål (0 straffmål) Skultuna IS.
 



Grattis till Norrby SK som tog hem publikligan med ett snitt på 104 personer,
dock vet jag inte hur exakt detta stämmer men jag kan tänka mig att Norrby toppar publikligan iallafall!
Alltid mycket folk där. Tätt följt av Tortuna där det också har varit riktigt bra med folk!




( Efter en liten omröstning )


Årets Målvakt:  Martin Eriksson Norrby SK


Årets Back:  Gillis Wissing IFK Västerås


Årets Mittfältare:  Abubakar Ali Othman Bäckby IF


Årets Anfallare:  Robin Stigevik  IFK Västerås


Årets Tränare:  Tortunas tränare















Kommentarer
Postat av: TSK tränarna

Man bugar och bockar för tränartiteln! Det har varit ett kul div 5 år och vi hoppas förstås på att det går bra för TSK nästa år oavsett om vi eller någon annan står på sidan och "tjatar" och jagar på. Vi vill också gratta IFK till seriesegern, vi är stolta att vi tog dem på deras egen "park" i våras! Sten och Roger

2011-10-06 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0