Omgång 2 Slut

Nu är andra omgången över lägger upp resultat och målskyttar.

Romfartuna GIF - Assyriska FC 0-4
Mål AFC: Fadil Ali 2, Haisam Sulaiman Marho, Charles Valeri Kotto Ekoka

Skinnskattebergs SK - Ransta IK 2-2
Mål SSK: Mikael Ernebrink, Dennis Andersson RIK: William Eriksson, Joakim Johansson
Publik: 97

Norrby SK - Surahammar FK 0-1

Tortuna SK - Hallstahammars SK 3-0
Mål TSK: Johan Karlsson 2, Alexander Löfberg
Publik: 57

Västerfärnebo AIK - Skultuna IS 0-4
Mål SIS: Mathias Gyllsten 2, Daniel Stahre, Hampus Tronet

Kurdiska FF - Gideonsbergs IF 0-3
Publik: 80

Kommentarer
Postat av: divfem fans

Måste ge beröm till Tortuna SK för det jobb dom gör över hela banan jag är den första att erkänna att jag trodde dom skulle få det tuffare i år men dom 2 första matcherna nu som jag sett så är jag riktigt imponerad,Snart så kommer det väl upp om att dom lirar "tråkigt" men så här är det är man en riktig fotbollsälskare så uppskattar man även en äckligt bra defensiv och att se hur LAGET jobbar ihop, Ni andra lag i femman kanske ska ta sig en liten titt på hur dom jobbar i TSK.



Gällande mitt tips så står jag fast vid det även om jag får stå med dumstruten i höst.



Helgens match i mina ögon derby Skultuna-Romfa 2 lag jag har höga förväntningar på

2012-05-04 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0