Hasta la vista...

Att driva en blogg tar en hel del tid om man vill göra det ordentligt och kräver mycket energi. Den energin finns inte längre så därför kommer jag inte längre att skriva här.
 
Jag tycker att det är viktigt att det finns ett forum för lagen på den här nivån att träffas och diskutera. Jag vill även passa på att tacka alla trevlig spelare, ledare och andra som jag har haft kontakt med.
 
Är det någon som känner att den vill ta över bloggen, skriv en kommentar med kontaktuppgifter.

Kommentarer
Postat av: Fotbollsälskare

Tråkigt att du inte har energin för det har varit ett nöje att följa DIV 5 Västmanland via bloggen.

2013-06-07 @ 08:50:37
Postat av: :(

Men va fan! :(

2013-06-07 @ 09:18:28
Postat av: Robban

Fan va synd men tack så mycket för all trevlig läsning man har haft. =) mvh, Robban

2013-06-07 @ 10:55:09
Postat av: Svesse

Du höjde upp bloggen i toppklass igen och det är riktigt synd att du tappat energin.
Håller med om dig att det är bra med ett forum där spelare och ledare kan träffas och diskutera. Även om det ibland blir pajkastning så har jag ändå fått känslan att det knutit samman Div V mer än det splittrat.
Tack för tiden och väl mött på det gröna fältet.
Hälsningar Daniel Watkinson

2013-06-07 @ 13:10:38
Postat av: Div 5 fans

kan inte annat än att hålla med föregående talare. grymt bra jobbat, mycket bra läsning

2013-06-07 @ 13:29:16
Postat av: HSK vad är det ??

Det har inget med den andra bloggen om div 5 ? Micsots blogg att göra att du känner att den kanske gör större repotage osv än vad du kan ( hinner ) ??

Tråkigt är det vilket fall som helst att du inte kör på tils någon annan tar över. Helst så här mitt i serien. Men du skall ha all heder för den tid du lagt ner.

2013-06-08 @ 02:57:46
Postat av: TIK

Har varit nöje att följa bloggen som spelare, och som innan nämnts har det varit grymt för femman. Synd att du tröttnat men lycka till!

Jonathan Gall

2013-06-08 @ 17:11:20
Postat av: Anonym

vad heter den andra div 5 bloggen?

2013-06-09 @ 22:31:07
Postat av: FUNDERING?

Är det ingen som är villig att ta över denna blogg?
Vore ju synd om den va tvungen att lägga ner

2013-07-28 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0