Dag 3 på tipset

 
Som jag sa innan är detta hur JAG tippar serien och självklart kommer alla ha olika åsikter.
 
Det är alltid åsikter och jag respekterar fullt ut att folk har olika åsikter :)
 
Jag tycker det är jätte svårt att tippa i år! Kom gärna med era tips och funderingar!
 
 
Fortsättning:
 
1.
2. Tillberga IK
3.
4. Sörstafors/Kolbäck
5.
6.
7. Romfartuna GIF
8.
9. Irsta IF
10. Surahammars FK
11.
12.
 
 
 
Ikväll sätter jag in Tillberga på andra platsen!
 

Tillberga är ett starkt lag och med några nyförvärv till denna säsongen kommer dom att bli ännu starkare.
Curtolo kommer att ge Tillberga ett lyft! Pratade med några Tortuna spelare efter deras 1-1 match mot Tillberga och dom var väldigt imponerade.
 
Tillbergas träningsmatcher enligt VFF = 3 vinster och 1 oavgjord
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0