Fortsättning på tipset

 
 
 
1.
2.
3.
4. Sörstafors/Kolbäck
5.
6.
7. Romfartuna GIF
8.
9. Irsta IF
10. Surahammars FK
11.
12.
 
 
 
 
 
 
- Romfa har 3 vinster, 1 oavgjord och 3 förluster på sinna träningsmatcher.
Brukar vara ett mittenlag och tror det blir så även iår.
 
- Irsta och Sura åkte ner ifrån 4:an och har båda tappat många spelare och det tror jag kommer att märkas för Irsta, dock kan man säkert få ihop det bra men jag tror det blir nedre halvan för Irsta.
1 vinst, 1 oavgjord och 2 förluster på träningsmatcherna.

Kommentarer
Postat av: Läsare

Det är lite kul att du tippar tabellen efter ENBART resultaten i träningsmatcherna, och inte tittar på vilka motståndarna har varit.

Svar: Så är det verkligen inte. Jag skriver bara med hur många matcher man vunnit, kryssat eller förlorat ifall folk är intresserade av att veta! :)
Mr 5

2015-04-22 @ 11:41:12
Postat av: Anonym

Irsta har 2 vinster, 1 oavgjord & 3 förluster.

Svar: Det jag skriver grundar sig på det jag ser på VFF, kommer säkert att fattas någon match för fler lag! :)
Mr 5

2015-04-22 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0