Här kommer tipset!

 
1. Skultuna IS
2. Tillberga IK
3. Ransta IK
4. Sörstafors/Kolbäck FK
5.  Västerfärnebo AIK
6. Valskog IK
7. Romfartuna GIF
8.  IK Oden
9. Irsta IF
10. Surahammars FK
11. Gideonsbergs IF
12. Babylon FK
 
 
Vi börjar med förstaplatsen där jag har satt Skultuna!
Dom har varit med i toppen många år irad och är ett stabilt lag som släpper in få mål (15mål förra säsongen). Det brukar alltid kännas som att dom har en bra stämning i truppen och till iår har man fått tillbaka Max Holmberg som kommer göra en hel del baljor, en riktig skyttekung som jag tror är det dom saknade förra året då man slutade 2:a.
 
3 vinster 1 oavgjord och 3 förluster har det blivit på försäsongen!
 
 
Sedan har vi Ransta som jag placerar på en 3:e plats! Man kom 5:a förra året och till i år har man fått lite nyförvärv samt spelat ihop sig ännu mer. Det har även gått helt okey på försäsongen med 4 vinster och en oavgjord!
20 mål framåt på dom 5 matcherna ser väldigt bra ut då man förra säsongen gjorde 24mål under hela seriespelet, vilket var sämst av alla lagen och ändå kom man 5:a. Funkar målskyttet under serien också tror jag att man kommer vara med i toppen!
 
 
 
Sedan har vi den svåraste av alla platser... Jumboplatsen... Jag tror att det kommer bli jämt där nere och att det kommer vara många lag som kan ta jumboplatsen men jag har satt Babylon där då man kom näst sist förra säsongen, vet inte hur det ser ut med nyförvärv och spelarförluster riktigt men man hade det tungt förra säsongen och jag tror dom får det tungt även denna säsong..
 
Hittar ingen träningsmatch på VFF...
 
 
Kom som sagt gärna med era tips på tabell!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte se att Oden bommar seriesegern med det lag de har fått ihop

2015-04-29 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0