tabellen

 
Har säkert ändrat tabellen 100 gånger innan jag bestämde mig för att köra på en tabell jag gissar på.. Men jag har likt förbannat lika svårt när jag ska fylla på med ett lag...
 
 
1.
2. Tillberga IK
3.
4. Sörstafors/Kolbäck
5. 
6.
7. Romfartuna GIF
8.  IK Oden
9. Irsta IF
10. Surahammars FK
11. Gideonsbergs IF
12.
 
 
Ikväll fick det bli Oden som placeras på en 8:e plats!
3 vinster och 2 förluster har det blivit på försäsongen.
 
Tror dom blir ett mittenlag som alla andra lag känns det som...
 
 
Angående GIF så kom den kommentaren bort igår så här kommer den igen:
 
Det är svårt att sätta dit GIF i årets tabell men jag går på att dom har tappat några "äldre" rutinerade herrar och att dom har gjort bra försäsonger innan och sedan klarat sig något år irad på att andra lag lagt ner. Meeen! Jag tycker att dom har ett spännande lag och framtiden talar för dom!
Jag tror att alla lag kan slå alla i årets serie, och jag tror att alla utom top 4 kan komma på vilket plats som helst mellan 5-12.. Kan bli lite tändvätska för GIF och det är kul för jag vill såklart att det ska gå bra för alla lagen i våran kära 5:a :)
 
3 vinster 2 oavgjorde och 1 förlust för GIF
 
 
 
Kom gärna med era tabell tips! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mr 100

Gideonsberg kommer att komma högre upp i tabellen. Ett lag bestående av unga hungriga spelare. Träningsmatcherna ser ut enligt följande:
IFK V-ås - GIF 4-3
IF Verdandi - GIF 1-1
GIF - Irsta 3-3
GIF - Kolsva IF 4 - 2
GIF - Dingtuna 9 - 2
GIF - Assyriska 3 - 2

2015-04-24 @ 14:03:37
Postat av: Anonym

Ingen kommentar till att GIF tippas 11:a?

Svar: sorry det gick lite fort! Fixar det nu!
Mr 5

2015-04-24 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0