Vi fortsätter!

 
Kom ihåg att komma med era tips på sluttabell så kan jag sammanfatta era tips!
 
 
1.
2. Tillberga IK
3.
4. Sörstafors/Kolbäck FK
5.  Västerfärnebo AIK
6. Valskog IK
7. Romfartuna GIF
8.  IK Oden
9. Irsta IF
10. Surahammars FK
11. Gideonsbergs IF
12.
 
 
 
Näst på tur är Färnebo och Valskog som jag i detta nu känner att jag tippat lite för högt men som jag har sagt tidigare tror jag att lag 5-12 kan sluta hur som helst...
 
Men som jag tänker:
 
Västerfärnebo på en 5:e plats kan tyckas högt men med 2 vassa nyförvärv uppe i anfallet tror jag att dom kommer att göra många mål framåt och dom brukar va svåra att göra mål på förr om åren (Dock 2.6 insläppta i snitt förra säsongen). Starka hemma där dom kommer ta mkt poäng och får dom allt att stämma tror jag att dom kan placera sig ganska högt upp.
 
2 vinster 1 oavgjord och 4 förluster för färnebo under försäsongen men man avslutar med en 6-0 vinst mot smedjebacken.
 
 
Valskog har fått många nya spelare ifrån högre divisioner och vann division 6 förra året!
Det lag som vinner 6:an brukar göra bra ifrån sig i div5. Jag tror att dom kommer överraska iår och kriga sig till en 6:e plats. Många som har långt att åka till deras hemmaborg osv.
 
Man har vunnit 4 träningsmatcher och förlorat 3 på försäsongen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0