Omgång 9

 
Onsdag 19:00
 
Västerfärnebo - Sörstafors/Kolbäck

6:an mot 3:an! Det skiljer alltså bara 3 placeringar mellan lagen men känslan är att det skiljer mera och tittar man på poängen så skiljer det 10poäng.
Jag tror på en bortaseger men jag vet också att det kan vara svårt på Svedboäng så en liten skrällvarning finns!
 
 
Tips:  1-2
 
 
 
Ransta - Babylon

Här skiljer det 13 poäng för Ransta upp till 1:an Babylon. Det borde väl bli en bortavinst här också men jag tror samtidigt att Mullevi och Ransta kan passa Babylon riktigt dåligt om dom får igång sitt spel så en liten skrällvarning här också!
 
 
Tips:  1-2
 
 
 
Irsta - Romfartuna

En riktig 6poängsmatch där viktiga poäng står på spel!
Kommer Irstas första seger för säsongen? Studsar Romfa tillbaka på vinnarspåret?
Det känns som att det luktar kryss här!
 
 
Tips:  1-1
 
 
Oden - Skultuna

Omgångens match skulle jag vilja kalla den här matchen. Båda lagen går bra nu och det kan bli en underhållande match för publiken! Svårtippad match men jag tror på en knapp bortavinst!
 
 
Tips:  0-1
 
 
 
Gideonsberg - Surahammar

Bottenmöte där väldigt viktiga poäng står på spel! Båda lagen står på 6 poäng och är på delad näst sista plats.
Magkänslan säger bortavinst så får gå på det! Dessutom gick frugan förbi och fråga om hon fick tippa och hon sa 0-2.
 
 
Tips:  0-2
 
 
 
Torsdag:
 

Valskog - Tillberga

Hängmatchen i denna omgång. Tar Valskog chansen att haka på toppen? Klarar sig Tillberga utan något rött kort denna gång? Ska Tillberga komma igång alls denna säsong eller är det i botten man får kämpa? Kan om övriga resultat går emot dom bli ny jumbo...
 
Tips:  2-2
 
 
 
Lycka till alles!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: femman

Färnebo-Sk91 1-1 tror faktiskt båda är hyfsat nöjda med en pinne
Ransta-babylon 2-5 anfallarna i Babylon avgör
Irsta -Romfa 1-4 lite do or die för irsta men tror Romfa kontrar till sig 3 poäng
Oden-skultuna 2-3 tajt och tufft men tror Skultuna är tyngre över 90 min
Gif-sura 3-2 en do or die match igen för båda lagen tror hemmaplan avgör
Valskog-Tik 3-1 tuff resa för tillberga som nog hoppas på att samla poäng istället för utvisningar. Hemmaplan avgör

2015-06-10 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0